Dein Kontakt zu Theatermakeup.de

Contact form

Order and delivery FAQs

How long will it take for my order to arrive?

We ship every order every business day until 1 pm. As a rule, your delivery will arrive the next business day, but no later than three days after the order - subject to no force majeure.

Can I return my order to Theatermakeup?

It can always happen that you do not like something. Then send us the item well packed and sufficiently franked back and we refund your money.

How can I change my shipping address?

You have three options: First, in your account. Or in the order process you can select "Deliver to another address". The third option is that you write us a message and we change the delivery address, if the package has not already been sent.

How can I track my delivery?

You will receive a shipping confirmation by mail after your order has left our warehouse. In it you will find a link to track the shipment.

How do I get support?

Du kannst über verschiedene Wege mit uns Kontakt aufnehmen: das Kontaktformular rechts, unsere Erste-Hilfe-Mail info@theatermakeup.de, oder anrufen unter +49 (0)49 30 44041001.

Can I get a customer account with you?

Du kannst bei uns sowohl als Gast bestellen oder Dir beim Bezahlen an der Kasse ein Kundenkonto eröffnen. Du kannst Dir auch hier einfach so ein Kundenkonto eröffnen. Ein Kundenkonto wird im Club jedoch zur Pflicht und wird Dir an der Kasse automatisch erstellt, solltest Du bis dahin noch kein Kundenkonto bei uns haben.

Which countries do you ship to and what does it cost?

Zum aktuellen Zeitpunkt verschicken wir weltweit. Der Versand ist ab 80€ Bestellwert innerhalb Deutschland kostenlos, bis zu diesem Mindestbestellwert kostet der Versand ab 3,90€. Für Sendungen ins Ausland haben wir eine Tabelle hier: https://www.theatermakeup.de/zahlung-und-versand/

Will my delivery come in one package?

Wir versuchen, alle Waren in einem Paket unterzubringen. Sollten wir uns für ein zweites Paket entscheiden, entstehen dir keine weiteren Kosten.
Grundsätzlich versuchen wir jede Order in einem Paket zu versenden. Sollte es nötig sein, werden wir Deine Order splitten, ohne dass es Dich etwas kostet.